Pagina's

donderdag 26 januari 2012

Riviera Maison...duur maar super leuk!

Hoi!


Kennen jullie het merk Riviera Maison? Ik ben er zelf helemaal weg van!
De Riviera Maison collectie bestaat onder ander uit meubels, serviesgoed, glaswerk, woonaccessoires, textiel en cadeau artikelen.

Hoewel Riviera Maison één van mijn favoriete woonmerken is, is er wel een nadeel: het is een vrij duur merk. Gelukkig hebben ze een paar keer per jaar leuke aanbiedingen. Zo heb ik deze voorraadpot afgelopen weekend in de aanbieding gekocht. Het was toen 2 halen 1 betalen. Het andere exemplaar neemt mijn schoonzusje van mij over. Kijk: dan is het leuk shoppen!

Mocht je er zelf nog eentje willen dan zou je eens op marktplaats kunnen kijken. Daar staan er sinds vorige week ineens een heleboel op zag ik! Hoe zou dat nou komen... ;)


Deze bloemenvaas heb ik voor de kerst gekregen en het spaarvarken was een housewarming cadeau. Is het geen schatje?




Van Riviera Maison zijn er zelfs flessen water te koop! Te duur om te drinken haha, maar wel leuk om ergens neer te zetten ter decoratie, zoals hier op het aanrecht.


Vier keer per jaar brengt Riviera Maison een nieuwe collectie uit. Deze wordt tijdens een Vip Night gepresenteerd in Amsterdam . Tijdens zo’n avond kun je alle producten met korting kopen. Ook is er dan live muziek en zijn er lekker hapjes en drankjes.  Volgende week is er weer zo’n Vip Night en ik ga ernaartoe. Je krijgt dan ook een goodiebag cadeau. Daar ben ik echt dol op!

Ik ben benieuwd! Volgende week laat ik jullie zien wat de goodiebag was:)

Groetjes,

Lindia


3 opmerkingen:

  1. Inderdaad erg leuk, Riviera Maison! Mag ik vragen welke maten jouw voorraadpotten zijn? Ben er nu al zo lang over aan het nadenken, ze zijn duur maar erg mooi.
    Super gezellig blog, trouwens! Ben een nieuwe lezer. Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi...welkom! De voorraadpotten zijn leuk he! Riviera Maison is een mooi merk maar inderdaad best prijzig:) Ik heb zelf de grootste en de middelste maat van deze potten. Je hebt ook nog een heel klein potje waar je bijvoorbeeld suikerklontjes in kunt doen.

      Groetjes,Lindia

      Verwijderen
  2. Momenteel is het sale bij Riviera Maison! Kijk ook eens op http://www.homecenter.nl/catalogsearch/result/index/?merk=53&q=sale

    BeantwoordenVerwijderen