Pagina's

zaterdag 28 januari 2012

Lapjesmarkt & Brocante Vondsten

Hoi!

Genieten jullie van je weekend? Het was hier vandaag prachtig weer met een heerlijk zonnetje! Prima weer om naar de lapjesmarkt te gaan in Utrecht om stof te kopen. Daar ben ik vanochtend dan ook geweest. Binnenkort ga ik namelijk voor kennissen kussens maken voor bij hen in de woonkamer. Die zal ik jullie laten zien zodra ze af zijn. We hebben twee kleuren linnen (wit en zandkleur) en een prachtige grijze stof met stippen gekocht. De kussens moeten een mix worden van Riviera Maison stijl met een vleugje moderne uitstraling en toch romantisch met ruches en hartjes….ik ben benieuwd naar het resultaat!



Vandaag was het laatste weekend van de maand en dat betekent dat er twee hele leuke brocante winkeltjes geopend zijn. Dit zijn: De Oude Stal en Juffrouw Jansen Brocante. Beide winkels zitten in Westbroek in een prachtig landelijk gebied.

Hoewel ik er niet altijd iets koop als ik er ben is het gewoon al heerlijk om even een kijkje te nemen. Vandaag ben ik naar huis gegaan met een emaille schaaltje en een set stoffen servetten.  Het emaille schaaltje ga ik gebruiken om mee te decoreren tijdens de Pasen. Dat zal ik jullie tegen die tijd zeker laten zien!



Geniet van je zaterdag!

Groetjes,
Lindia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten