Pagina's

zondag 22 januari 2012

Noordwijk

Hoi!

Af en toe heb ik echt de behoefte om naar het strand te gaan en heerlijk uit te waaien. Hebben jullie dat ook wel eens? Gisterenmiddag had ik daar echt zin in. Mijn man keek me aan of ik gek was toen ik zei dat ik een strandwandeling wilde gaan maken. ‘ Heb je wel naar buiten gekeken?’ zei hij. En ik moest toegeven, de wind, vele regen en grijze lucht was niet echt uitnodigend.


Voor de zekerheid had ik toch maar even op buienradar gekeken en ja hoor: aan de kust was het wel droog! Uiteindelijk zijn we dus toch maar gegaan en het was een heerlijk middag. Het waaide behoorlijk en daardoor was de zee nog mooier dan anders. De golven waren echt prachtig! Gelukkig regende het niet en op een gegeven moment kwam zelfs de zon even door!


Als wij naar het strand gaan, gaan we meestal naar Noordwijk. Daar zit een hele leuke strandtent, De Zeemeeuw, waar je lekker wat kunt eten en drinken. Als je van een beachy en industriƫle woonstijl houdt dan kun je daar je hart ophalen! Ze hebben daar prachtige industriƫle lampen en geen een exemplaar is hetzelfde. Overal hangen schelpen en oude (scheeps)voorwerpen. De sfeer is relaxed en knus.




Na een uurtje gelopen te hebben zijn we dus bij De Zeemeeuw wat gaan drinken en hebben we wat kleine hapjes besteld.


Daarna gingen we weer de kou in om nog een tijdje te wandelen.



Wat is de zee toch prachtig…..


Groetjes,
Lindia

1 opmerking: