Pagina's

maandag 23 januari 2012

Spiegeltje Spiegeltje aan de wand...

Hoi! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Gaat altijd snel voorbij nietwaar?


Hebben jullie in huis ook veel spiegels? Het zijn er altijd meer dan je denkt! In de badkamer, in de gang, aan de binnenkant van een kastdeur of een klein spiegeltje in je handtas. Spiegels zijn er in eerste instantie natuurlijk om jezelf in te bewonderen;) tijdens het opmaken of om je nieuwe outfit in te bekijken, maar ze zijn ook super leuk om mee te decoreren! Een grote staande spiegel staat bijvoorbeeld prachtig in een brocant interieur en een spiegel met een leuke tekst erop kan echt een blikvanger zijn in huis. Er zijn ook fotolijstjes te koop met een spiegelrand, die zijn heel leuk!


In de slaapkamer heb ik boven het bed enkele spiegeltjes bij elkaar gehangen. Deze heb ik aan satijnen lintjes opgehangen in verschillende kleuren om ze extra te laten opvallen tegen de witte muur.



De koper/goudkleurige spiegel heb ik via internet bij een antiekzaakje gekocht en het witte exemplaar komt bij een brocante winkel vandaan.


Niet alle drie de spiegeltjes zijn oud. Het hartvormige exemplaar heb ik bij de Xenos gekocht.
Ik hoop in de toekomst nog eens een oud spiegeltje te vinden, het liefst met een strikje eraan net als de andere twee. Dat heeft echter geen haast, zo staat het ook al heel gezellig nietwaar?

Groetjes,
Lindia

1 opmerking: