Pagina's

woensdag 18 januari 2012

Verjaardagscadeautje!

Hallo!

Afgelopen weekend was een vriendin van mij jarig. Behalve dat ze een jaartje ouder is geworden is ze pasgeleden gaan samenwonen. Heel leuk voor haar! Ze wilde dan ook graag iets voor haar nieuwe huisje krijgen. Haar interieur is wat moderner dan bij mij thuis en voornamelijk in rood, grijs en wit tinten met hier en daar een beetje roze. Nu zijn dit niet de kleuren waar ik normaliter naar zoek als ik voor mijn eigen huis aan het shoppen ben, dus dit was weer eens iets anders! Ze vertelde dat ze een tafeltje voor in haar slaapkamer wil gaan kopen en dat ze daar een blad met kaarssen op wil zetten. Kijk, daar kan ik wat mee!

Als eerste heb ik dan ook de kaarsen gekocht, een rood, roze, grijs en wit exemplaar (hoe kan het ook anders). Bij de marskramer vond ik een schattig dienblad en bij het tuincentrum een lichtroze waxinelichthoudertje met een hartje. Dat leek me nou wel leuk voor iemand die net is gaan samenwonen;)

Dit is uiteindelijk haar cadeautje geworden:



De witte steentjes had ik zelf nog in mijn kast liggen en het rode lint vond ik thuis tussen mijn naaispulletjes (geen idee hoe ik aan rood lint kom). Toen ik zag dat ik ook roze lint had liggen dacht ik dat het leuk was om een kleiketting voor haar te maken.


 
Vinden jullie het ook leuk om voor een ander op zoek te gaan naar cadeautjes? Zeker als het om een housewarming gaat ben ik helemaal in mijn element ;)

Groetjes,
Lindia






1 opmerking:

  1. Wat leuk dit !!! Ik ga er zeker voor zorgen dat ze allebei een heel mooi plekje krijgen in mijn nieuwe stulpte :D.
    Ik ben er echt heel erg blij mee !

    Nogmaals bedankt !

    Liefs San

    BeantwoordenVerwijderen