Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

Warmte in huis...

Ik vind het altijd jammer als in januari de kerstversiering weer op zolder staat en alle glinsterende kerstballen en twinkelende lampjes weer opgeruimd zijn. Buiten is het nog grijs en hoewel de winter dit jaar nog niet echt begonnen is, duurt het nog wel even voor we van het mooie warme lenteweer kunnen genieten. Om toch de gezelligheid en de warmte in huis nog een tijdje vast te houden (en stiekem de kerstversiering niet helemaal weg te doen) heb ik wat kleine accessoires in huis aangepast.

Het thema: zilver met een vleugje goud.



Op de salontafel staat dit witte dienblad met verschillende zilveren waxinelichthouders. De zwarte leisteentjes heb ik bij de marskramer gekocht. Ik vind ze super leuk afsteken bij het wit en zilver. Uiteraard liggen er schelpen!





















Op de eettafel heb ik een zwarte lantaarn neergezet. Hierin staan verschillende kaarsen en een oud glazen flesje. Dit flesje heb ik gevuld met gouden balletjes van een overgebleven kerstboomslinger. Een kwestie van los knippen en dan heb je toch nog een beetje bling-bling zo na de feestdagen ;)


In de woonkamer heb ik op een kleine sitetable een grijs dienblad staan met zilveren steentjes, ledlampjes en een lampetkan met nepbloemen. Vooral 's avonds zijn die gouden lampjes erg gezellig! De lampetkan is van de Ikea (wat een heerlijke winkel is dat toch).

Zo...en dit laat ik mooi staan totdat het buiten weer licht en warm is;)
Wat doen jullie deze tijd van het jaar om je huis warm en gezellig te maken?

Groetjes,




1 opmerking: