Pagina's

zondag 26 februari 2012

Cupcakes versieren!

Hoi!

Genieten jullie van je weekend? Ik in ieder geval wel! Gisterenmiddag ben ik samen met vriendinnen namelijk de hele middag bezig geweest met cupcakes te versieren. Ik had dit nog nooit gedaan, maar het is echt super leuk om te doen! Mijn man zorgde uiteraard dat hij ver uit de buurt was gisteren. De combinatie van vijf vrouwen en veel zoetigheid is immers heel gevaarlijk haha!

Mijn zus had allerlei malletjes, marsepein en versieringen meegenomen waarmee we aan de slag konden. Zo hadden we bijvoorbeeld strikken, schelpjes, bloemen, hartjes en vlinders. Allemaal heerlijk truttig dus! De 'kale' cupcakes waren al gemaakt door een vriendin die er heel erg haar best op heeft gedaan. Ze waren erg lekker.


De cupcakes kregen verschillende thema’s. Zo waren deze twee exemplaren bijvoorbeeld in een strandthema gemaakt. Je kunt wel raden wie die heeft gemaakt;) Van alle malletjes die er waren vind ik die van de schelpjes wel het aller leukste.


Toch bijna zonde om op te eten nietwaar?


Wat vinden jullie van de franse poedel? Geweldig toch?

Uiteindelijk hadden we meer dan een etagere vol aan cupcakes! Deze zijn uiteraard nog niet allemaal op, dus dat wordt nog smullen de komende dagen:)


Geniet van je zondag!

Groetjes,
Lindia

4 opmerkingen:

  1. Hoi lin Die cupcakes zien er geweldig uit. zooooo mooi. Ze zien er ook heel smakelijk uit!!!Maar eigenlijk zijn ze te mooi om op te eten. liefs Therese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een kunstwerkjes!! Inderdaad bijna jammer om ze op te eten :)

    Knap gedaan!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's maak je zeg, wow!
    Zijn zijn erg goed gelukt zo te zien, hopelijk smaakte ze net zo goed ;).
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen