Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Fotolijstjes boven de trap

Hoi!


Wat vinden jullie een lastige ruimte om in huis mooi aan te kleden? Voor mij is dat wel het trapgat. Deze ruimte bij ons thuis is namelijk klein, vrij donker omdat er weinig direct zonlicht komt en heel saai. Je kunt hier eigenlijk alleen maar wat leuks aan de muur hangen om er toch een beetje sfeer te creƫren. Dat heb ik dus ook gedaan, natuurlijk wel met lintjes, hartjes en strikjes (hoe kan het ook anders haha).


Deze fotolijstjes heb ik bij de Karwei gekocht en ik vind ze echt super schattig zo met die hartjes uitgesneden. Toevallig zag ik pasgeleden soortgelijke fotolijstjes bij het tuincentrum, en volgens mij had het accessoires merk: Riverdale enige tijd geleden ook zulke fotolijstjes in haar collectie. De lijstjes heb ik opgehangen aan haken van de IKEA. Deze worden per twee stuks verkocht in een doosje en zijn niet duur.


Om wat meer kleur te geven aan de ruimte boven de trap heb ik gekozen voor blauw satijnen lint. Dat steekt leuk af tegen de witte muur. De fotolijstjes zelf zijn grijs van kleur en zo met dat lichtblauw vind ik dat een hele mooie kleurencombinatie.


Omdat de lijstjes aan linten hangen, hangen ze allemaal een beetje scheef en vormen ze dus niet een rechte lijn boven de trap. Juist dat nonchalante effect vind ik heel leuk!



Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking:

  1. leuke foto's in de lijstjes. Staat erg gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen