Pagina's

donderdag 9 februari 2012

Interieurteksten

Hoi!


Je ziet het de laatste tijd heel veel in winkels: woonaccessoires en meubels met teksten erop zoals op houten dienbladen, buffetkasten, bloemenvazen, kussens en bureaus. Ik vind dit meestal erg leuk en sfeervol. Grappig is ook dat de teksten meestal in het Frans of Engels zijn. Op de een of andere manier vinden wij een vreemde taal toch romantisch staan denk ik.



Je kunt een meubel een hele andere uitstraling geven door er een tekst op te zetten. Zo hebben wij deze boekenkasten voorzien van de tekst: Your Way Of Living. Deze kasten hebben wij bij de IKEA gekocht en staan bij ons op zolder. Ik vond ze vrij saai want ik hou nou eenmaal van wat sierlijkere meubels met mooi houtsnijwerk. De kasten zijn echter wel heel praktisch en ook nog eens van echt hout (dat zie je ook steeds meer bij de IKEA). Op de zijkant heb ik een handvat van een keukenkastje geschroefd en er een hartje aan gehangen. Gezellig nietwaar?



En dan die gladde mdf opdekdeuren bij ons in huis. Ze zijn groot en bepalen op de overloop voor een groot deel de uitstraling van de hele ruimte. Op iedere deur heb ik dan ook een interieursticker geplakt om zo dat grote witte vlak een beetje te doorbreken. Ik vind het gelijk een heel ander gezicht! 


In de woonkamer heb ik bij het eetgedeelte een tekst op de muur geplakt. Het is even een gepriegel om de sticker goed op je (spack gespoten) muur te krijgen, maar het resultaat mag er wezen. Als je hier geen trek van krijgt….;)



Een goede webshop waar je ontzettend veel soorten interieurteksten kunt kopen is www.woning-decoratie.nl Hier kun je ook je eigen tekst laten maken in iedere gewenste kleur, lettertype en maat. Kijk maar eens bij de inspiratiefoto’s naar de recepten op de keukenmuur, familienamen op de voordeur en nog veel meer!

Groetjes,
Lindia 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen