Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Nog een hartjeskussen...

Hoi!

Weten jullie nog dat ik afgelopen zaterdag liet zien hoe je een linnen kussen maakt met twee harten erop? Naast dit hartjesexemplaar had ik er eerder die week ook al eentje gemaakt en die hadden jullie nog van mij tegoed. Dus bij deze…..


Voor dit kussen heb ik een binnenkussen gebruikt van 50cm bij 50cm. De binnenkussens van IKEA vind ik altijd heel prettig en lekker goedkoop. Deze zijn gevuld met watervogelveren en zijn goed stevig. Bij de HEMA verkopen ze ook dit soort kussens maar daar ben ik niet zo tevreden over. Als je die een tijdje in gebruik hebt komen al die veren door je kussenhoes naar buiten steken. Dat zit niet zo prettig;)


Ik heb voor dit kussen twee harten over elkaar heen gelegd: eerst een wit groter hart en daaroverheen een kleiner grijs hart. Het effect vind ik erg leuk met zo een witte hartvormige rand tegen een grijze achtergrond.
De achterzijde van het kussen is wit met donkergrijze knopen.



Lekker knus zo met al die hartjes:)




De vier kussens die ik tot nu toe heb laten zien komen uiteindelijk allemaal bij elkaar te liggen bij kennissen thuis op hun grote U-vormige bank. Het worden in totaal acht kussens en diegene die ik nog ga maken krijgen letters, patchwork en nog meer ruches! Wordt dus vervolgd…..

Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen