Pagina's

woensdag 1 februari 2012

Riviera Maison…Vip Night!

Hoi!

Vanavond werd in de Riviera Maison winkel in Amsterdam de nieuwe voorjaarscollectie gelanceerd. Dit noemt Riviera Maison de Vip Night. Tijdens zo’n avond zijn er hapjes en drankjes, muziek, een goodiebag voor iedere gast en natuurlijk alle producten van de nieuwe collectie. Het is altijd heel erg druk tijdens zo’n avond, echt discotheek druk bedoel ik dan! Je moet je dus voorbereiden op heel lang wachten bij de kassa. Toch vind ik het een gezellige avond. Een leuk detail: er zijn ook altijd wel enkele BN-ers aanwezig;)


Willen jullie de goodiebag zien? Ze hadden er in ieder geval meer dan genoeg liggen....;)


Dit keer zat er een theebeker, een pak servetten, twee porseleinen theetipjes en natuurlijk het Riviera Maison Magazine in.


Dit zijn de theetipjes. Vinden jullie ze niet super schattig?


De nieuwe voorjaarscollectie is helemaal mijn ding. Schelpen, strandsfeer, linnen, glaswerk en veel licht blauw. Morgen ga ik op mijn gemakje het nieuwe magazine lezen…heerlijk!


Fijne avond nog!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Echt leek die theetipjes :)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuke zijn ze he? Ik zag in het magazine dat je ze in de nieuwe collectie kunt kopen. Ze zitten met vier exemplaren in een doosje.

    gr
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen