Pagina's

zondag 25 maart 2012

Acht kussens op een grote bank

Hoi!

De laatse weken ben ik bezig geweest met het maken van verschillende kussens. Deze in totaal acht kussens heb ik gemaakt voor kennissen voor in hun woonkamer. Zij hebben een hele grote u-vormige bank en al die kussens maken het geheel heerlijk knus. Afgelopen week zijn we ’s avonds bij hen op visite geweest om de kussens te brengen. Je zult het niet geloven maar ik was gewoon zenuwachtig toen ik erheen ging haha. Gelukkig zijn ze heel blij met het resultaat en het was een gezellige avond!

Dit zijn alle kussens bij elkaar:


Staat gezellig vind je niet? De vier gebruikte kleuren (twee tinten grijs, linnen en wit) zorgen voor een mooie landelijke sfeer. Het leuke is dat ze met hun andere kussens hele verassende combinaties kunnen maken. Dat was ook precies de bedoeling. Bij dit neutrale kleurenpalet kun je immers allerlei accentkleuren toevoegen zonder dat je de eenheid verstoord.

Zij houden zelf van een landelijke/ Riviera Maison sfeer met hier en daar wat moderne/strakke accenten. Dat kun je ook zien op deze foto die zij de volgende dag bij daglicht hebben gemaakt. Hierbij zie je dat ze er een zilveren glitterkussen bij hebben gelegd. Persoonlijk vind ik dit heel chique staan! 



Wat een paar kussens al niet kunnen doen voor de sfeer in een woonkamer nietwaar?

Geniet van je zondag!
Groetjes,
Lindia

5 opmerkingen:

  1. Mooi geworden! Een resultaat om trots op te zijn.
    Heel grappig: mijn ouders hebben (volgens mij) dezelfde bank en mijn moeder zat zojuist te mopperen dat ze nieuwe kussens wil!
    Ik ruik een nieuwe opdracht :o)
    gtjs Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Lindia,

    De kussens zijn erg mooi geworden, complimenten!!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk, al die kussens! Ze zijn echt mooi geworden ;)!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuk!!!

    Wij zijn ook opzoek naar kussens.. dit zou bij ons erg leuk staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Worden deze ook op bestelling gemaakt? Ik ben namelijk op zoek naar kussens en mooier dan deze kan ik ze niet vinden!!! Ik vind ze SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen