Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Brocante paasdecoratie op de salontafel

Hoi!



We zitten alweer halverwege de week! Nog maar twee keer vroeg opstaan en dan is het weekend haha. En nog maar anderhalve week en dan is het Pasen! Afgelopen weekend heb ik de paastak neergezet dus ik vond het ook tijd om de accessoires op de salontafel naar wat meer paassfeer te brengen. Leuk is het toch dat je door hier en daar wat accessoires te veranderen je in de woonkamer gelijk een bepaald thema aan de sfeer kunt meegeven.



Een tijdje geleden vond ik bij een brocante winkel dit emaille schaaltje. Deze heeft sindsdien ongebruikt in de kast gestaan, maar ik vond het een leuk exemplaar om mee te decoreren voor de Pasen. Het schaaltje staat nu op een stenen blad met wat hooi erin en drie decoratie eieren. De eieren heb ik laatst gekocht bij de winkel: Hoekhuiswonen in Maarssen. Wat een leuke woonwinkel is dat zeg! Als liefhebber van beachy, lichte woonaccessoires en landelijke buffetkasten is het daar echt genieten!



Het schaaltje heeft een donkerblauw randje wat ik mooi vind passen bij deze donkerblauwe waxinelichthouder. Deze is van Riverdale, een van mijn favoriete merken.



De kleur van de drie eieren wilde ik laten terugkomen in de kaarsen. Ik heb dan ook twee kleuren blauw en een grijs/zilveren kleur gebruikt. De glazen steentjes hebben ook dezelfde blauwe kleur als één van de eieren.



Jaja er is echt over nagedacht;)



Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen