Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

Kleurige kleiketting

Hoi!



Enkele maanden geleden hebben mijn ouders een nieuwe toiletruimte gekregen (dus nieuwe tegels en sanitair). Hoewel deze ruimte heel mooi geworden is, miste er nog wat kleur en gezelligheid (voor zover je gezelligheid kunt creĆ«ren in het toilet;) Mijn moeder vroeg mij dan ook een kleiketting te maken voor aan de muur. Het verzoek was om vooral veel kleurtjes te gebruiken om de boel een beetje op te fleuren. Met die kleurtjes zit het wel goed: ik heb zo’n beetje alle kleurtjes satijnlint gebruikt die ik had.



Voor deze kleiketting heb ik paarse en donkerblauwe fimo klei, schelpen en drijfhout gebruikt. De klei tags zijn hartvormig en het woord Lief en Love staat erop. Het drijfhout is van de IKEA en is geparfumeerd. Dat is een bijkomend voordeel in een toilet haha. De schelpen komen van het strand bij Noordwijk.



Staat fleurig nietwaar?



Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten