Pagina's

zaterdag 3 maart 2012

Kraamvisite en Klei tags...

Hoi!

Een vriendin van mij heeft pasgeleden een prachtig zoontje gekregen. Zijn naam is Cas en zijn oudere broertje heet Luuk. Nu ben ik vanochtend bij haar op Kraamvisite geweest en ik vond dat een goed excuus om weer eens een kleiketting te maken. Een tijdje geleden heb ik eens een blog geschreven over deze kettingen. Deze kun je HIER vinden.

Juist omdat ze al een zoontje heeft, vond ik het erg lastig om een cadeautje voor haar te kopen. Veel heeft ze immers al en ik wil niet met het verkeerde aankomen. Vaak merk ik dat mensen het heel leuk vinden als je zelf iets voor ze maakt. De klei tag viel dan ook goed in de smaak! Daarnaast heeft ze van mij ook een kaart met een gedicht gekregen en een cadeaupas van de HEMA. Daar verkopen ze zulke leuke babyspulletjes!


Voor deze ketting heb ik drie verschillende klei tags gemaakt in twee kleuren: donkerblauw en babyblauw. Tja twee jongens…daar hoort een blauwe ketting bij! Ik had gelijk maar wat meer tags gemaakt zoals je op de foto bovenaan ziet. Is altijd handig om in huis te hebben!


Op twee van de voor deze ketting gebruikte klei tags staan hun namen. Op de derde tag staat het woord: mooi. Dat vond ik wel leuk voor een mooie baby! De klei tags hebben verschillende vormen. Twee zijn hartjes en een is een bloempje. Voor het maken van deze kleiketting heb ik verder gebruik gemaakt van drie verschillende kleuren satijnlint, schelpen en drijfhout.


Het drijfhout komt van de IKEA en is geparfumeerd. De kleiketting ruikt dus erg lekker en kun je dus ook in een kledingkast hangen of tussen je linnengoed. Ik vind ze ook erg leuk staan aan het handvat van een deur of aan de wieg. En wat dacht je van aan de kapstok of gewoon aan een haakje aan de muur? 

Schattig nietwaar?
Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. hey Lin superleuk dat kraamkadootje!!!! heel origineel en heel persoonlijk. liefs Therese

    BeantwoordenVerwijderen