Pagina's

zondag 11 maart 2012

Kussens met Stipjes en Letters

Hoi!


Gisteren heb ik voor kennissen twee kussens gemaakt, één van 40 bij 40cm en één iets grotere van 45 bij 45 cm. De andere kussens die bij dit project horen kun je HIER, HIER en HIER vinden. Het is de bedoeling om allemaal verschillende kussens te maken, van verschillende afmetingen en met verschillende stofjes. In totaal worden het acht kussens. Met nummer vijf en zes ben ik dus gisteren bezig geweest.


Het grotere exemplaar heeft de letters RM gekregen. Ik heb geprobeerd om deze letters iets te laten rafelen om zo een brocant effect te creëren. Grappig nietwaar? Ik heb wit en ongebleekt linnen gebruikt. Linnen is echt mijn favoriete stof! Dat past nou in ieder interieur!


Het kleinere kussen is eigenlijk heel eenvoudig. Aan de voorkant heb ik een grijs katoenen stof gebruikt met witte stippen, en aan de achterzijde heb ik wit linnen gebruikt. Het is een lief kussentje geworden.


De stoffen die ik gebruikt heb voor de tot nu toe gemaakte kussens ga ik alemaal gebruiken voor een patchwork kussen. Op deze manier wordt het geheel echt een eenheid. Deze zal ik jullie van de week laten zien.

Geniet van je zondag!

Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen