Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

Lente, Zon en Tuinieren

Hoi!

Vandaag was echt een perfecte dag om in de tuin aan de slag te gaan en te genieten van de lente. Wij zijn dan ook naar Planta gegaan in Zeist om wat planten te kopen voor in de tuin. Planta is een vier hectaren groot groencentrum waar je als tuinliefhebber echt je hart kunt ophalen. Volgens mij zijn ze vaak een stuk goedkoper dan een tuincentrum en er zijn ontzettend veel soorten planten te koop. Het is dus al leuk om daar gewoon eens rond te lopen om inspiratie op te doen voor je tuin. 
Wij waren niet de enige die van de zon aan het genieten waren. Deze Heggemus zong uit volle borst!

Dit was een deel van onze buit van vandaag

Ik ben vooral helemaal blij met mijn Perenboompje. Vinden jullie het geen schatje? Ik ben heel benieuwd hoe die eruit ziet met blad, maar nu is het al een heel mooi boomje door de grillige vorm van de takken.

Vorige week hebben wij Viooltjes en Primula’s in de tuin gepland en die geven de tuin nu al een fleurige uitstraling!


De rode bessen van de Skimmia helpen ook goed mee om kleur in de tuin te geven.


Ik hoop dat jullie vandaag van de zon hebben genoten!

Fijn weekend!
Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen