Pagina's

donderdag 22 maart 2012

Onafgemaakte zaken (kussens dus;)

Hoi!

Hebben jullie dat ook weleens dat je bepaalde klusjes in huis maar blijft uitstellen? Eigenlijk is het helemaal niet veel werk, maar je gunt jezelf dan toch de tijd niet om eraan te beginnen. Dat had ik nou met een zelfgemaakt kussen. Enkele maanden geleden heb ik namelijk vier sierkussens gemaakt voor op bed. Drie van de vier waren helemaal af maar één exemplaar miste nog knoopsgaten en knopen.


Ik vind het leuk als een kussen zowel aan de voorkant als aan de achterkant mooi is en dus aan beide kanten getoond kan worden. Daarom doe ik er ook het liefste knopen op in plaats van een rits. Knopen zijn immers mooi en geven het kussen een landelijke uitstraling. Bovendien kun je door verschillende kleuren knopen, grote of kleine knopen een kussen echt tot een blikvanger maken in je interieur. Het is echter wel wat meer werk. Een rits stik je er zo op terwijl je de knoopsgaten één voor één maakt en daarna de knopen erop moet zetten met de hand. Zoveel werk is het uiteraard ook weer niet, maar op een of andere manier heeft het maanden geduurd voordat ik dit kussen heb afgemaakt. Stom he?


Gisteren ben ik er eindelijk aan begonnen (of eigenlijk mee verder gegaan) en ik was binnen een uurtje klaar.


Tja..het duurt een paar maanden, maar dan heb je ook wat haha.

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia  

1 opmerking:

  1. het resultaat mag er wezen....beter laat dan nooit....

    BeantwoordenVerwijderen