Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Zomaar een cadeautje...

Hoi!

Soms heb je dat wel eens, dat je zomaar door iemand verrast wordt. Dat had ik nou van de week op mijn werk. Mijn collega moest even naar de Action om wat spullen te halen voor op het werk en toen heeft ze zomaar twee mooie woonaccessoires voor mij meegnomen! Echt super leuk!


Deze kan vind ik helemaal geweldig. Hij is hier en daar wat beschadigd en afgebrokkeld, en er staat lavendel op. Dat past echt in een brocante interieur vind je niet? Momenteel heb ik er roze roosjes in staan en ik vind het echt een schattig geheel.


Ook heb ik deze lantaarn gehad. Daar kun je er nooit genoeg van hebben want ze komen altijd wel ergens in huis of in de tuin van pas. Dit is wel een heel mooi exemplaar! Deze lantaarn is een mix van industriƫle en Marokkaans stijl. Het licht wordt heel mooi gefilterd door het opengewerkte metaal. Stel dat je tijdens een zwoele lenteavond een diner geeft in je tuin, dan is deze lantaarn denk ik een echte sfeermaker!

Deze twee accessoires komen dus bij de Action vandaan. Kennen jullie deze winkel? Ik ben er dol op! Ze hebben daar zulke leuke spullen en het kost bijna niks! Mocht je er nooit geweest zijn: het is echt de moeite waard om daar eens te gaan shoppen. Echt je komt met de leukste spulletjes thuis;)


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking:

  1. cadeautjes zijn altijd leuk om te krijgen zeker als je het niet verwacht. leuke woonaccessoires!!!!

    BeantwoordenVerwijderen