Pagina's

woensdag 11 april 2012

Beachy kaarsen...

Hoi!

Hebben jullie fijne Paasdagen gehad? Vinden jullie ook niet dat het lange weekend snel voorbij gegaan is? Gisteren heb ik de Paastak weg gedaan en de verdere Paasdecoraties in huis opgeruimd. Op de salontafel had ik een dienblad met wat eieren staan en daarvoor in de plaats staan nu andere decoraties.


De laatste tijd zie ik in winkels allerlei kaarsen in verschillende vormen. Vaak zijn die super leuk om mee te decoreren in huis en het is eigenlijk zonde om ze op te branden. Zo kwam ik van de week deze kaars tegen bij de Karwei. Het is een ronde kaars in de vorm van een klos touw. Ze hadden deze kaars in twee kleuren en ik vind hem heel leuk staan in een interieur met een strand thema.



Mijn zus kwam laatst deze twee schelpkaarsen tegen en ze was zo lief om ze voor me mee te nemen. De kaarsen zijn heel gedetailleerd en het lijken net echte kaarsen! Ze heeft ze gekocht bij de winkel: Hoekhuis Wonen in Maarssen en ze waren slechts 1 euro per stuk! Kijk dat zijn de leuke accessoires om tegenaan te lopen!



Ik heb deze kaarsen op mijn salontafel liggen met wat normale kaarsen en een gelaagde voorraatpot van Riviera Maison. Zo bij elkaar vind ik het een hele zomerse uitstraling hebben in huis. Nu buiten nog een paar graden warmer.....;)



Fijne avond!

Groetjes,
Lindia





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen