Pagina's

woensdag 18 april 2012

Hartjes!

Hoi!


Houden jullie van hartjes? Ons huis hangt er vol mee! Vandaag heb ik foto's gemaakt van de hartjes in ons huis en toen viel het me pas op hoeveel het er waren haha. Het staat wel gezellig en knus al die hartjes vinden jullie ook niet? In woonwinkels, maar ook bij de Blokker, het tuincentrum en zelfs de bouwmarkt zie je allerlei soorten hartjes om mee te decoreren in huis. Zo zijn de rotan hartjes momenteel helemaal in. Bijna iedereen heeft er wel één in de tuin of in huis hangen. En waarom ook niet? Een hartje is immers een lief en schattig accessoir.


De rondleiding door ons "hartjeshuis" begint al in de gang......aan het handvat van onze meterkast hangt namelijk dit rotan hartje aan een lichtblauw satijnlintje.


Naast de deur van de trapkast heb ik een zelfgemaakte kleiketting opgehangen waar natuurlijk ook hartjes aan hangen. Op de hartjes staan woorden waar ik blij van word, zoals zee, schelp en zand;)


In de keuken hangen zelfs meerdere hartjes bij elkaar. Zo heb ik er twee aan deze wandconsole hangen en twee worden gebruikt als haakjes voor de handdoek en de theedoek.



Op de overloop hangen verschillende fotolijstjes bij elkaar. Eén van die fotolijstjes heeft als passe-partout een hartvorm, en ernaast hangt een zeepslinger met een houten hart eraan.


Dit zelfgemaakte kussen heeft een hartje op de voorkant dat ik gemaakt heb van witte kanten ruches.


Hoe ik aan al die hartjes kom? Veel heb ik er gekregen, vaak als cadeautje bij een goodiebag of als versiering op een ingepakt cadeau, en enkele heb ik zelf gemaakt en gevuld met Lavendel. Zoals dit hartje dat aan onze brocante linnenkast hangt.


Sommigen zullen het tuttig vinden al die hartjes...maar ik vind het vooral heel gezellig!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten