Pagina's

woensdag 25 april 2012

Kussen in landelijke stijl

Hoi!


We zitten alweer halverwege de week...bijna weekend dus;) Vandaag heb ik het eerste kussen afgemaakt van mijn nieuwe project. Het is een kussen geworden wat goed past in een landelijke woonstijl maar ook prima tot zijn recht komt in een klassiek of brocant interieur. Voor dit kussen heb ik twee soorten stof gebruikt: linnen en een gestreepte stof die voor een deel van linnen gemaakt is en voor een deel van andere materialen. Deze neutrale stoffen vind ik zelf erg mooi en ik denk dat ze bij iedere kleur leuk zullen staan.


Het kussen is ton-sur-ton: een linnenkleurige rand met een zandkleurige gestreepte voor- en achterkant. Het binnenkussen hiervan komt van de IKEA en is gevuld met veren. Omdat het een lekker dik kussen moest worden heb ik twee binnenkussens samengevoegd en dus met extra veel veren gevuld.


Op de achterzijde zijn vier beige/witte knopen bevestigd zodat je het kussen zowel met de knopen, als met de gladde kant zichtbaar op de bank kunt leggen.


De ruche rand geeft het kussen een zachte en vrouwelijke uitstraling. Gezellig en knus vind je niet?


Het eerste kussen van dit project is dus klaar....op naar de volgende!


Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen