Pagina's

zondag 1 april 2012

Open dag bij het Brocante Schelpenhuisje

Hoi!


Heb ik al eens verteld dat wij in een nieuwbouwwoning wonen? Ons huis is ruim een jaar geleden opgeleverd en het voelt alsof we hier al jaren wonen. Bij ons in de buurt worden er momenteel nog meer nieuwbouwwoningen gebouwd die in de basis hetzelfde zijn als die van ons. Het zijn huizen met een knipoog naar de bouwstijl van de jaren dertig, met een veranda, grote ramen en openslaande deuren. Grappig eigenlijk, ik zei vroeger dat ik nooit in een nieuwbouwwoning zou willen wonen en nu woon ik er toch. Het is een fijne plek om te wonen en je kunt echt zien dat de huizen met aandacht zijn ontworpen.


Een vriendin van mij is makelaar en zij heeft onder andere dit nieuwbouwproject onder haar hoede. Zij vroeg ons of wij het leuk zouden vinden om onze woning een dag open te stellen zodat geïnteresseerden bij ons een beeld konden krijgen van de huizen die nog gebouwd worden. Gisteren was het zover en het was een zeer geslaagde dag.


Er zijn veel mensen geweest en dit waren voornamelijk jonge stellen zonder kinderen of al met kleine kindjes. Grappig is het om te zien dat het mensen van ongeveer dezelfde leeftijdscategorie zijn die naar dit soort huizen komen kijken. Iedereen was erg enthousiast en ik vond het heel leuk om mensen rond te leiden. Ik ben namelijk best wel trots op ons huisje;) Wat ik ook erg leuk vond was dat veel mensen de inrichting mooi vonden. Het is altijd fijn als mensen iets waarderen waar jij altijd zo druk mee bent nietwaar?


Geniet van je zondag!


Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Hè Lin,

    Het was inderdaad geslaagd! Nog bedankt!

    Tot snel!

    Ciao Gr. Viv

    BeantwoordenVerwijderen