Pagina's

zondag 8 april 2012

Tablescape: Paasbrunch

Hoi!

Vinden jullie het ook zo gezellig om de Pasen te vieren met een heerlijk ontbijt of brunch? Vanochtend kwamen mijn ouders bij ons brunchen en we hebben heerlijk gegeten. De geur van vers brood, gemalen koffiebonen en gekookte eieren is een prima manier om eerste paasdag te beginnen nietwaar? Het zonnetje scheen toen ook nog. Wel jammer dat die nu weg is;)


Bij de Pasen vind ik de kleur geel altijd heel vrolijk en gezellig staan. Voor deze tablescape heb ik dan ook een geel tafelkleed gebruikt. De witte houten placemats steken hier mooi bij af. Op iedere placemat heb ik een wit plat bord gelegd met daarbovenop een servet en een eierdopje. De servetten hebben een motiefje met bloemetjes.


 De eieredopjes heb ik vorig jaar bij de Albert Hein gekocht en voor de Pasen vind ik ze echt super schattig!


De Paastak is afgelopen week mooi uitgelopen en zit vol groene blaadjes.


Bij het voorjaar horen natuurlijk bloemen! Deze Chrysanten staan al meer dan een week in verschillende vazen door het hele huis. Van Chrysanten heb je altijd zo lang plezier! Soms houden ze het meer dan drie weken vol!


De koffie bekers die ik vandaag heb neergezet zijn van het merk Bastion. Ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen in twee mooie neutrale kleuren: roomkleur en taupe. Ze passen hierdoor eigenlijk bij bijna iedere tablescape en met zo'n hartje erop zijn ze ook wel heel lief!



Ik hoop dat jullie ook hebben genoten van een lekker Paasontbijt!



Geniet van de zondag!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten