Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

1977

Hoi!


Hoewel ik het heel erg leuk vind om allerlei woonaccessoires in de winkel te kopen, vind ik het extra leuk als de accessoires in huis een speciale betekenis voor je hebben omdat je ze gekregen hebt of omdat ze zelfgemaakt zijn. Enkele dagen geleden heb ik dan ook weer een kussen voor mijn ouders gemaakt.


Mijn moeder had bij mij thuis gezien dat ik een soortgelijk kussen voor mijzelf had gemaakt en dat vond ze zo mooi dat ze vroeg of ik er voor haar ook eentje wilde maken. Het jaartal 1977 is het jaar waarin mijn ouders getrouwd zijn dus het kussen heeft een persoonlijke betekenis. Leuk nietwaar?


Het kussen is gemaakt van ongewassen linnen en de letters zijn van rood/wit geruit katoen met een wit linnen randje eromheen. Voor een landelijk/brocant effect heb ik de randjes een beetje gerafeld.


Ik denk dat dit kussen leuk zal staan op het wijnrode bankstel van mijn ouders.


Hebben jullie thuis ook zelfgemaakte of gekregen woonaccessoires die voor jullie een speciale betekenis hebben?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen