Pagina's

dinsdag 29 mei 2012

Geduld is een schone zaak....

Hoi!


Op onze brocante side table in de woonkamer stond de afgelopen weken een prachtige Dendrobium Orchidee. De plant had prachtige roze bloemen die in onze woonkamer met toch veel wit en naturel tinten heel mooi opviel. Hoewel Dendrobium Orchidee├źn prachtig bloeien hebben ze wel een nadeel: als ze eenmaal uitgebloeid zijn duurt het maanden voordat ze weer gaan bloeien. Tijdens deze periode is een Dendrobium Orchidee een saaie, statische plant met enkele groene bladeren. Het is dus een kwestie van geduld hebben....en dat is niet mijn sterkste punt;)


Afgelopen weekend heb ik de Orchidee van de woonkamer naar de slaapkamer verplaatst. Hier mag de Orchidee de komende maanden blijven staan...ik ben benieuwd of het me lukt om lang genoeg te wachten totdat de plant weer gaat bloeien!


Omdat de side table in de woonkamer wel wat leeg was zo zonder Orchidee heb ik hier wat accessoires aangepast. Het is dan wel geen bloeiende plant, maar ook deze buste staat leuk nietwaar?


Het is natuurlijk maar tijdelijk....over een maand of tien komt onze Orchidee hier immers alweer terug haha! Het is zover voor je het weet;)


Nog even geduld hebben dus!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten