Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Het resultaat: vier kussens op een wijnrode bank

Hoi!


De vier kussens die ik afgelopen weken heb gemaakt heb ik vandaag naar mijn ouders gebracht om bij hen op de bank te leggen. Het contrast tussen de beige/zandkleurige stoffen en de wijnrode kleur van de bank vind ik heel geslaagd. Vinden jullie het mooi staan?


Voorheen hadden mijn ouders effen rode kussens op de bank liggen maar die vielen eigen nauwelijks op tegen de ook rode bank. Bovendien leek het rode bankstel erg "aanwezig" in de woonkamer door de toch wel opvallende kleur. Met deze nieuwe kussens erop breek je dat beeld wat vind ik.


Binnenkort krijgen mijn ouders nieuwe eetkamerstoelen die qua kleur wat weg hebben van deze kussens. Het zandkleurige/beige komt dan zowel in de stoelen als in de kussens op de bank terug. Hierdoor wordt het geheel ook wat meer een eenheid.


Er komen nog twee kussens bij die ik binnenkort ga maken. Die zal ik jullie ook laten zien.


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten