Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Koninginnedag vondst: Brocante Koffer

Hoi!

Hebben jullie gisteren genoten van Koninginnedag? Wat was het fantastisch weer he! De sfeer op straat is altijd super leuk. Overal hoor je muziek en iedereen is buiten. Het is bovendien typisch zo'n dag dat je allerlei bekenden tegenkomt op de vrijmarkt en als liefhebber van brocante kun je altijd je hart ophalen! Wij hebben gisteren heerlijk op terras gezeten en 's avonds ook nog in de tuin de barbecue aan gehad.

's Ochtends ben ik naar de vrijmarkt geweest om op zoek te gaan naar een brocante koffer. Je weet wel: zo'n bruine koffer met van die houten banden aan de buitenkant. Prachtig vind ik ze en je kunt er super leuk mee decoreren in huis! Bovendien zijn koffers ter decoratie ook nog eens heel handig want je kunt er immers allerlei spullen in bewaren.


Kennelijk was ik niet de enige die op zoek was naar een brocante koffer. Het eerste exemplaar dat ik tegenkwam was helaas al verkocht. Ook zag ik een exemplaar met allemaal kinderkleding erin. Hoewel de kleding wel te koop was, was de koffer dat niet. De mevrouw die dit verkocht gaf wel aan dat ik die dag niet de eerste was die het vroeg haha.


Uiteindelijk kwam ik bij een kraampje waar ze zo'n vijftal koffers verkochten. Deze heb ik uitgekozen en mee naar huis genomen en ik ben er heel blij mee! De koffer staat onder deze passpiegel op de grond. Graag wil ik in de toekomst nog een iets kleinere brocante koffer kopen om er bovenop te leggen, maar zoals het nu staat vind ik het ook al heel mooi!


Wat hebben jullie gekocht gisteren? Zijn jullie leuke brocante voorwerpen tegengekomen op de vrijmarkt?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Staat erg leuk! Een tweede erbovenop, zou inderdaad leuk zijn..

    Groetjes,

    Taan

    BeantwoordenVerwijderen