Pagina's

zondag 27 mei 2012

Kussen met een sierrandje

Hoi!


Vanochtend heb ik een kussen gemaakt met een sierrandje aan de voorkant. Het is eigenlijk een heel eenvoudig effen kussen met een rits. Met zo'n sierrandje wordt het kussen echter toch net even anders dan anders. Uiteraard zat Boeddha, onze kat, precies voor het kussen toen ik er een foto van wilde maken;)


In een uur tijd had ik dit kussen af....fijn is dat toch dat iets heel eenvoudigs toch heel leuk kan zijn! Het hoeft immers niet altijd een heel ingewikkeld kussen te zijn nietwaar?


Ik heb dit kussen voor mijn ouders gemaakt. Enkele weken geleden had ik vier kussens voor hen gemaakt en ze wilden er graag nog twee bij. Op de lapjesmarkt in Utrecht kwamen wij een kraam tegen waar ze allerlei soorten band verkopen. Dit band hoorde daar ook bij en het past qua kleur prima bij de linnen en beige stoffen waar de andere vier kussens ook van zijn gemaakt.


Met zo'n ruche sierrandje is het wel een lekker tuttig kussen geworden....maar dat vind ik eigenlijk super leuk!


Heerlijk...morgen nog een dagje vrij!


Geniet ervan!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen