Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Linnen tafelloper voor brocant effect

Hoi!

Wat is het warm he! Wij kwamen vanavond thuis na het werk en het was zo prachtig weer dat we besloten de barbecue aan te zetten. Fijn is dat toch dat we deze tijd van het jaar in de tuin kunnen eten. Buiten is het zo mooi! Alles staat in bloei en onze tuin is een zee van kleur:) Hoewel het bepaald geen weer is om binnen achter de naaimachine aan de slag te gaan, heb ik vanavond toch een linnen tafelloper gemaakt voor op de salontafel. Ik zag dit laatst in een tijdschrift en vond dit een leuk idee.


Onze salontafel is in landelijke stijl gemaakt van acaciahout. Met een linnen tafelloper erop krijg je een ietwat brocant effect. De stof linnen doet mij aan de zomer en het strand denken. Het is een nonchalante stof door de grove structuur en de onregelmatige verdikkingen op het oppervlak. Prachtig in ieder interieur!


Op de salontafel heb ik ook een wit houten dienblad gezet met verschillende waxinelichthouders in bolvorm. Op een warme lente avond zoals deze staan die kaarsjes heel sfeervol vind je niet?


Nog maar één dagje werken en dan kunnen we weer genieten van een extra lang weekend. Volgens het weerbericht krijgen we een prachtig pinksterweekend .....geniet ervan!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:


  1. Geachte,

    Ik heb een vraag: ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar de ideale salontafel. Toevallig ben ik via Google afbeeldingen op uw blog terechtgekomen. Kunt u mij verder helpen waar u deze prachtige salontafel heeft gevonden of van welk merk het is?

    Alvast bedankt!

    btw, mooie styling ideeën heeft u!

    Met vriendelijke groet,

    Indra

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Geachte,

    Ik heb een vraag: ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar de ideale salontafel. Toevallig ben ik via Google afbeeldingen op uw blog terechtgekomen. Kunt u mij verder helpen waar u deze prachtige salontafel heeft gevonden of van welk merk het is?

    Alvast bedankt!

    btw, mooie styling ideeën heeft u!

    Met vriendelijke groet,

    Indra Vandaele (Indra.Vandaele@live.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Indra,

      Bedankt voor je reactie:)Deze salontafel is van het Merk Henders & Hazel. Ze hebben van dit merk veel salontafels in dezelfde stijl. Wij zijn er erg blij mee.
      Succes met het vinden van een mooie salontafel!
      Groetjes, Lindia

      Verwijderen