Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Rood en beige patchwork kussen

Hoi!


Wat een vreselijk weer he de laatste dagen! Alleen maar regen en hagel.....het lijkt wel herfst! Prima weer dus om kussens te maken. Dat heb ik dan ook maar gedaan gisteren en vandaag;) Ik heb namelijk dit patchwork kussen gemaakt.


Patchwork kussens vind ik heel leuk om te maken...ik moet er alleen echt even voor zitten want het is net wat meer werk dan de meeste andere kussens die ik maak. Het resultaat vind ik echter knus en huiselijk zo met al die vierkantjes. Patchwork kussens vallen echt op in de woonkamer, zeker op een effen bank door alle verschillende stofjes en kleurtjes.


Dit patchwork kussen is het vierde kussen dat ik voor mijn ouders heb gemaakt. Alle vier de kussen komen op hun rode bankstel in de woonkamer te liggen. Het patchwork kussen is gemaakt van de verschillende stoffen die ik ook voor de andere drie kussens heb gebruikt. Binnenkort zal ik jullie het resultaat laten zien!


Rood is niet echt mijn kleur maar zo in een patchwork kussen verwerkt vind ik het wel heel leuk staan! Bij mijn eigen kussens past het echter niet haha.........


Nu maar hopen dat de zon binnenkort weer gaat schijnen:)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen