Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

Verjaardagscadeautje: Lavendelhartje, Voorraadpot en Geurkaars!

Hoi!


Eindelijk: het is zomer;) wat was het mooi weer vandaag he? Ik hoop dat jullie van de zon hebben kunnen genieten.....


Vinden jullie het ook zo leuk om verjaardagscadeautjes te kopen? Afgelopen weekend was een collega van mij jarig en ik ben dan ook op pad gegaan om voor haar een cadeautje te halen.  Ook heb ik voor haar een lavendelhartje gemaakt. Een zelfgemaakt cadeautje wordt eigenlijk altijd erg op prijs gesteld. Ik merk vaak dat mensen het heel erg waarderen als je de tijd hebt genomen om iets voor ze te maken. Mijn collega is gek op de kleur geel vandaar dat ik een geel hartje voor haar heb gemaakt. Het fuchsia roze lintje eraan maakt het hartje helemaal schattig vind je niet? Je kunt dit soort hartjes ophangen aan een deurklink of aan de sleutel van een kastdeur, maar je kunt ze ook in je kledingkast leggen. Iedere keer als je de kast open doet komt er dan een heerlijke lavendelgeur uit.


Als ik niet goed weet wat ik voor iemand moet kopen dan vind ik het tuincentrum bij ons in de buurt altijd een goede plek om inspiratie op te doen. Hier hebben ze niet alleen plantjes, snijbloemen en vazen, maar ook heel veel leuke cadeau artikelen. Zo verkopen ze bijvoorbeeld prachtige orchideeƫn in mooie vazen, vele soorten kaarsenhouders, geurzakjes, kussens, zijde bloemen, spiegeltjes, fotolijstjes en nog veel meer!


Deze keer heb ik een voorraadpot gekocht met drie verdiepingen van glas. Dit soort potten vind ik echt super leuk! Je kunt er van alles in stoppen om de perfecte sfeer in huis te creƫren. Zo kun je ze bijvoorbeeld vullen met spekjes als je een feestje geeft of met bon bons voor een high tea. En wat dacht je van suikerklontjes, melkcupjes en theelepeltjes voor bij de koffie? Of op je aanrecht met koffiebonen erin! Voor mijn collega heb ik deze pot gevuld met steentjes, schelpen en stukjes hout. Dat past goed bij het zomerse weer van nu vind je niet?


Een geurkaars met lavendel maakt het cadeautje helemaal af;)


Naar welke winkel gaan jullie het liefste als jullie een cadeautje voor iemand willen kopen?


Geniet van het mooie weer!

Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen