Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Zomaar een dienblad cadeau!

Hoi!


Soms zijn er bij (woon) winkels erg leuke acties zoals kortingsacties of spaaracties. Je krijgt dan vaak mooie kortingen op allerlei leuke artikelen of je kunt met punten of bonnetjes sparen voor een gratis artikel. De woonwinkel "De Bommel Meubelen" in Utrecht had eind vorig jaar wel een hele leuke actie........door je in te schrijven op hun website (en dus voor de nieuwsbrief) kon je gratis een houten dienblad in de winkel ophalen! Kijk dat is nog eens leuk!


Ik had me dan ook gelijk ingeschreven om mijn gratis dienblad op te halen. Een week later kreeg ik echter een mailtje van De Bommel waarin stond dat de dienbladen wegens overweldigend succes op waren. Hmm.....wel gek dat ze er geen rekening mee hadden gehouden dat deze actie zo'n groot succes zou worden...je krijgt immers niet iedere dag een dienblad ter waarde van bijna 30 euro cadeau!


Gelukkig heeft De Bommel deze inschattingsfout op een hele leuke manier opgelost. Je kon namelijk binnen enkele weken naar de winkel komen om een gratis goodiebag op te halen met onder andere een geurkaars, een tijdschrift en geurstokjes. Bovendien zou je je dienblad naar verwachting in maart uiteindelijk alsnog krijgen.


Maart is uiteindelijk begin mei geworden, maar vorige week kreeg ik een mailtje dat het dienblad gearriveerd was. Het dienblad is van het merk Wilsons Hill en is super mooi! Ik ben er heel blij mee...wat mij betreft mogen er wel meer van dit soort acties volgen!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten