Pagina's

zondag 3 juni 2012

Alweer een kussen...;)

Hoi!


Ja ik blijf aan de gang met kussens maken;) Gisteren heb ik dit kussen gemaakt. Dit soort kussens heb ik jullie al vaker laten zien, maar ze blijven leuk! Ruches in combinatie met linnen vind ik de perfecte combinatie voor een brocant en vrouwelijk interieur.


Het is best even werk om een kussen te maken met een ruche randje maar het resultaat is een groot opvallend kussen waar je heerlijk tegenaan kunt kruipen. Voor dit kussen heb ik witte knopen gebruikt met een parelmoer glans.


Dit kussen heb ik voor mijn ouders gemaakt en hoort bij de in totaal zes kussens die in hun woonkamer op de bank liggen. Dit project is dus klaar.....op naar het volgende.....


Geniet van je zondag!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kussens maak je zeg! Zijn de kussens ook bij je te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jubelot,

    Dankjewel! Als je het leuk vindt kan ik inderdaad één of meer kussens voor je maken. Bovenaan mijn blog heb ik een aparte pagina hierover gemaakt:

    http://www.brocante-schelpenhuisje.blogspot.nl/p/brocante-kussens-te-koop.html

    Groetjes,
    Lindia

    BeantwoordenVerwijderen