Pagina's

zondag 24 juni 2012

Blauwe stippen....en dat in de supermarkt!

Hoi!


Het valt mij de laatste tijd op dat allerlei winkels een steeds breder assortiment hebben. Zo zie je steeds meer woonaccessoires bij de bouwmarkt, supermarkt en zelfs bij de drogist! Ik vind dat aan de ene kant heel leuk want je komt allerlei leuke artikelen tegen terwijl je er niet echt naar op zoek bent, aan de andere kant ben je wel meer geneigd tot het doen van impuls aankopen (waar ik natuurlijk helemaal niet gevoelig voor ben;)


Het tuincentrum is bijvoorbeeld niet de eerste plek waar ik aan denk als ik bakspulletjes zoek, maar laatst zag ik wel dat ze hier allerlei cupcake malletjes, kookboeken en springvormen verkochten. En gisteren was ik bij een dierenwinkel waar Hortensia's op stam in de aanbieding waren.


De supermarkt is ook steeds vaker de plek om leuke spullen voor in huis te kopen. Bij onze plaatselijke Albert Hein verkopen ze een redelijk uitgebreid assortiment met theedoeken en handdoeken. Laatst heb ik daar deze exemplaren gekocht met blauwe stipjes....helemaal mijn kleur!


De ene kant is donkerblauw met lichte stippen en de andere kant is precies omgekeerd: lichtblauw met donkere stippen....Simpel maar leuk nietwaar?


Geniet van je avond!


Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen