Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

Brocant konijnenknuffelstoeltje!


Hoi!

Weten jullie nog dat ik laatst ons nieuwe konijnenverblijf heb laten zien? Gisteravond hebben we de beide nijnen uit het asiel opgehaald en ik zal jullie snel foto’s van hen laten zien!


Afgelopen weekend heb ik een brocant stoeltje gekocht! We waren namelijk bij Juffrouw Jansen Brocante in Westbroek en daar zag ik een schattig houten stoeltje. Deze was slechts 15 euro! Mijn man vroeg mij waar ik dit stoeltje neer wilde gaan zetten in huis en dat was een beetje een probleem…..ik kon niet echt een plek bedenken, totdat ik aan onze nieuwe konijnen dacht. Dat moest het worden! Een konijnenknuffelstoeltje! Nu is mijn man met mij aardig wat gewend maar hij keek nu toch bedenkelijk……


……maar ja zo’n leuk stoeltje voor die prijs kan ik natuurlijk niet laten staan. Het stoeltje is gemakkelijk op te tillen dus ik kan hem zo in de schuur kwijt mocht het regenen. Als ik dan de konijnen op schoot wil of als ik het nachtverblijf wil schoonmaken dan is de hoogte van dit stoeltje perfect. Ideaal dus en ik had gelijk een goed excuus om het stoeltje mee naar huis te nemen, tja ik weet het ik ben niet helemaal goed bij mijn hoofd.


Vinden jullie het geen schatje? Ik zit nog te twijfelen om voor een ander kleurtje te gaan, maar misschien laat ik het stoeltje toch in deze crèmekleur.


Het bloemdetail aan de bovenzijde van de rugleuning vind ik erg mooi!


Ik ben helemaal blij met deze brocante vondst………ik ben benieuwd of de konijnen het ook waarderen haha!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. vind het een schattig stoeltje! Zou het in deze cremekleur laten. Is juist mooi en past helemaal bij de oude stijl van het stoeltje!

    BeantwoordenVerwijderen