Pagina's

donderdag 21 juni 2012

Deurstoppers: super leuk en decoratief!


Hoi!


De laatste tijd zie ik ze overal: deurstoppers in allerlei soorten en maten. En zeker niet alleen bij woonwinkels…..bij het tuincentrum, de bouwmarkt en zelfs bij de supermarkt zie je hele leuke deurstoppers. Daar waar deurstoppers vroeger zo min mogelijk moesten opvallen en dus achter een deur werden gezet zijn het nu volwaardige woonaccessoires die gezien mogen worden!


Wij hebben in ons huis ook verschillende deurstoppers die prima passen in een beachy interieur! Deze deurstopper staat bijvoorbeeld bij ons in de gang. Het is een linnen zakje met een lus eraan.


En wat vinden jullie van deze deurstopper? Het is een deurstopper in postzak stijl.....schattig nietwaar? Deze ben ik enkele maanden geleden tegen gekomen bij een woonwinkel in Rotterdam. De deurstopper koste slechts vijf euro! Daar heb ik er toen gelijk twee van meegenomen en ik ben er nog steeds super blij mee!


Vinden jullie deze deurstoppers niet helemaal beachy? Die robuuste touwen vind ik heel stoer staan in huis. Het beige exemplaar heb ik ruim een jaar geleden bij de Gamma gekocht. Het grijze exemplaar zag ik vorige week bij het tuincentrum!


Dit maritieme deurstoppertje vind ik echt een schatje zo met dat visje erop. Deze deurstopper staat in onze slaapkamer en past prima bij onze grijze brocante linnenkast.


Deurstoppers zijn super leuke woonaccessoires en het leuke is dat je ze in huis op veel plaatsen neer kunt zetten......wie weet, misschien is het wel leuk om een kleine verzameling hiervan aan te leggen. Met deze exemplaren ben ik immers al aardig op weg!


Hebben jullie leuke deurstoppers in huis?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



1 opmerking:

  1. Vind die touwbollen echt heel erg leuk!!!!!!!!!!!!!1

    BeantwoordenVerwijderen