Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Grijs met blauw gecapitonneerd memobord

Hoi!


Een tijdje geleden heb ik een gecapitonneerd memobord gemaakt van linnen en lichtblauw satijnlint. Het leek mij super leuk om er nog eens één te maken dus dat heb ik gisteravond dan ook gedaan:) Het was immers bepaald geen weer om lekker buiten te zitten, dus binnen aan de slag gaan om iets te maken is dan wel zo leuk!


Dit memobord is gemaakt van een antraciet grijze stof met een subtiel bloempatroon erin verwerkt. De stof die ik gebruikt heb komt van de IKEA en heeft een wat barokke stijl. Zeker tegen een witte muur zal dit memobord heel chique staan nietwaar?


Het lichtblauwe satijnlint is helemaal mijn kleur en grijs/blauw vind ik zelf een hele mooie combinatie die overal in huis tot z'n recht komt. Omdat ik zelf al een memobord heb ga ik deze denk ik op marktplaats zetten. Misschien kan ik er iemand blij mee maken die het bord een mooi plekje geeft in huis!


Dit soort memoborden kun je immers een hele eigen stijl geven. Als je er bijvoorbeeld oude sepia ansichtkaarten tussen steekt krijg je een hele brocante uitstraling. Kies je voor gekleurde familiefoto's dan creëer je een herinneringen bord waar je met veel plezier naar kijkt. Maar je kunt er natuurlijk ook zijde bloemen tussen doen of tekeningen van je kinderen....de mogelijkheden zijn eindeloos!


Geniet van je avond!


Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten