Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Kussen met een strik erop!


Hoi!


Kennen jullie Riverdale? Dat is een heel leuk merk van kussens, glaswerk, kaarsen decoratiematerialen etc. Afgelopen winter hadden ze kussens in de collectie met de afbeelding van een strik op de voorkant. Deze vind ik super leuk en ik werd hierdoor geïnspireerd om zelf ook een kussen te maken met een strik erop.


Op internet heb ik gezocht naar een afbeelding van een strik waarvan ik dacht dat deze mooi uit zou komen op een kussen. Deze heb ik vervolgens geprint op A3 papier, uitgeknipt, op een stuk stof gelegd en omgetrokken. Daarna was het een kwestie van vast zetten op het linnen.


De stof die ik gebruikt heb voor de strik is wit met een bloempatroon erin geweven. Wit steekt leuk af bij linnen en het is dan ook één van favoriete combinaties. De achterzijde van het kussen is gemaakt van wit linnen.



Uiteraard mag een beetje blauw niet ontbreken aan een kussen wat in onze woonkamer komt te liggen……ik heb dan ook vier blauwe transparante knopen op de achterzijde vastgezet. Als ik de strik zat ben, dan kan ik altijd het kussen omdraaien zodat ik deze leuke blauwe knopen zie nietwaar?


Bij ons op de bank liggen nu allemaal verschillende kussens met blauwe, zandkleurige of witte accenten.


Vinden jullie het wat?


Fijne avond!


Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Heeel leuk! wil ook wel zo'n kussen ;)!!!!

    Groetjes,

    Taan

    BeantwoordenVerwijderen