Pagina's

donderdag 14 juni 2012

Lief kussen met paarse bloemen

Hoi!


We zitten alweer aan de goede kant van de week! Bijna weekend!


Afgelopen zaterdag was ik in Utrecht bij Dille en Kamille om een verjaardagscadeau te halen. Wat is dat toch een super leuke winkel! Ze hebben ontzettend mooie en handige keukenspullen en het is een prima winkel om inspiratie op te doen voor een verjaardagscadeautje.

Als ik op zaterdag in Utrecht ben kan ik het meestal niet laten om even langs de lapjesmarkt te gaan. Daar zag ik vorige week deze stof met lila en paarse bloemen en ik was er direct helemaal weg van! Omdat er nog maar enkele meters op de rol zaten kreeg ik ook nog korting! Zo vrolijk al die bloemen! Vanavond heb ik het eerste kussen gemaakt van deze stof en ik wil er graag nog zo één maken.


Lila en paars past echter niet bij ons in de woonkamer, dus deze kussens komen dan ergens anders te liggen. Bij mooi weer staan ze bijvoorbeeld heel erg leuk op de tuinstoelen, maar ook in de slaapkamer komen paarse bloemen mooi tot hun recht.


Dit kussen is heel eenvoudig: gewoon twee stukken stof aan elkaar met een paarse rits aan de achterkant. Toch ben ik er heel blij mee!



Geniet van je avond!


Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten