Pagina's

zondag 10 juni 2012

Mobiel van schelpen en lint

Hoi!


Hebben jullie vandaag genoten van het mooie weer? Daar waren we allemaal wel aan toe nietwaar? Zeker na al die regen van de afgelopen tijd! Ik kon de bloemen in mijn tuin bijna opgelucht zien ademhalen toen ze weer wat zonnestraaltjes konden vangen;)


Door het mooie weer heb ik gelijk een zomer gevoel waardoor ik ge├»nspireerd werd om iets met schelpen te doen. Schelpen zorgen voor een heerlijk relaxte, beachy sfeer in huis vind je niet? Als ik naar het strand ga neem ik altijd een tas vol schelpen mee naar huis, ze komen immers altijd wel van pas. Zo heb ik vandaag een mobiel gemaakt van schelpen. Ook heb ik satijnlint, drijfhout en stof gebruikt.


Enkele weken geleden heb ik een klimplant gekocht voor in de tuin die in het potje vast zat met twee bamboestokjes. Deze stokjes kon ik nu mooi gebruiken voor mijn mobiel. Met een stukje stof heb ik ze aan elkaar geknoopt.


Naast schelpen en drijfhout, heb ik ook stukjes gestreepte blauwe stof gebruikt en deze in stroken gescheurd en vastgeknoopt. Deze stroken rafelen een beetje maar dat vind ik juist leuk staan.


Nu moet ik nog bedenken waar ik een mobiel in huis kan ophangen. Zo aan een keukenkastje is namelijk toch niet echt handig haha!


Geniet van je avond!


Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen