Pagina's

donderdag 7 juni 2012

Patchwork zakje gevuld met lavendel

Hoi!


Vandaag heb ik dit kleine patchwork zakje gemaakt. Het zakje is gevuld met lavendel. Vaak maak ik soortgelijke zakjes in hartvorm die ik ook vul met lavendel, maar het leek me leuk om eens iets anders te maken. Het leuke van patchwork is dat je maar hele kleine stukjes stof nodig hebt om iets te kunnen maken. Ideaal dus als je nog wat restjes stof thuis hebt liggen waarvan je niet zo goed weet wat je ermee moet doen. Het resultaat van deze restjes stof, die je anders misschien weg zou gooien, is een schattig en veelzijdig kussentje.


De voorzijde van dit kussentje bestaat uit vier vierkantjes aan elkaar. De achterzijde bestaat uit één soort stof met een afbeelding van de wereldkaart.



De maat van dit zakje maakt hem prima geschikt om als speldenkussen te gebruiken, maar ik vind het ook super leuk om dit soort zakjes cadeau te geven. Lavendelgeur is heerlijk in huis en zorgt voor een ontspannen sfeer. Zeker in kleinere ruimtes kun je met een lavendelzakje de hele kamer lekker laten ruiken. Ideaal dus in de badkamer of toilet.


Nog maar één dagje werken en dan is het weekend! Altijd een leuk vooruitzicht!


Fijne avond!


Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen