Pagina's

zaterdag 30 juni 2012

Te koop: brocant kussen met roze strik

Hoi!


Wat vinden jullie van dit kussen? Lief nietwaar? Ik had vorige week ineens inspiratie om een kussen te maken met roze accenten en op de lapjesmarkt zag ik dit zachtroze canvaskatoen wat perfect was voor wat ik in gedachten had.


De voorkant van het kussen is gemaakt van ongewassen linnen met twee strikken over elkaar heen gestikt in wit linnen en roze canvaskatoen. Omdat de witte strik iets groter is dan de roze, hou je uiteindelijk een roze strik over met een witte rand. Door die witte rand valt de strik extra op!


De achterzijde van het kussen is roze met witte knopen. De knopen hebben een parelmoer glans wat voor een chique uitstraling zorgt.


Dit kussen past door het onregelmatige linnen prima in een brocant interieur. In een kinderkamer of slaapkamer komt dit kussen denk ik ook mooi tot zijn recht!


De meeste kussens die ik maak, maak ik voor mijzelf, of voor vrienden en familie. Het lijkt mij echter ook leuk om af en toe een kussen te koop te zetten op marktplaats en dat wil ik de komende tijd dan ook gaan doen. Het maken van een kussen is toch al gauw een paar uur werk, en uiteraard heb je ook de kosten van de stof, garen, knopen en het binnenkussen. Rijk wordt ik er dan ook niet van haha! Ik vind het echter wel leuk om kussens te maken en je eigen huis is op een gegeven moment ook vol nietwaar?


Dit wordt mijn eerste te koop probeersel voor op marktplaats. Ik vraag 22,50 euro voor dit kussen inclusief binnenkussen, exclusief verzendkosten (afhalen is ook mogelijk). Uiteraard is het ook mogelijk alleen de hoes te kopen dus zonder binnenkussen. In dat geval is de prijs 18,50 euro. Het kussen is 50 bij 50 cm en de stoffen zijn allemaal voorgewassen dus de hoes kan prima in de wasmachine. Mochten jullie interesse hebben, laat dan gerust een berichtje achter op mijn facebookpagina.


Wil je liever een ander soort kussen of een ander kleurtje? Dan vind ik dat ook leuk om voor je te maken!


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia 



1 opmerking:

  1. Hoi,

    Verkoop je deze kussens nog steds?
    Hartelijke gr,
    Annemarie Petersen

    BeantwoordenVerwijderen