Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Brocante spiegel

Hoi!


Hoewel het natuurlijk super leuk is om in een brocante winkel of op een rommelmarkt te zoeken naar mooie spullen, is het minstens zo leuk om naar brocante voorwerpen op internet te speuren! Zo kijk ik regelmatig op marktplaats om te zien wat voor moois mensen aanbieden. Door simpelweg het woord brocante in te toetsen kom je ontzettend veel leuke en verassende spulletjes tegen. Zo kwam ik afgelopen weekend deze brocante spiegel tegen waar ik gelijk helemaal weg van was!


Gisteren werd de spiegel bij ons thuis bezorgd, super leuk verpakt in rood/wit geruit papier. Bovendien kreeg ik er nog twee kleine cadeautjes zomaar bij, namelijk een geurzakje en een rolletje muziekpapier. Helemaal leuk! Het geurzakje heb ik aan mijn nachtkastje gehangen en het rolletje papier ligt nu ter decoratie bij ons in de woonkamer.


De spiegel is wit geschilderd en op de rand zitten kleine roosjes. Lief nietwaar?


De spiegel staat bij ons in de woonkamer op een sidetable leunend tegen de muur. Zo met een dienblad ervoor met verschillende voorwerpen vind ik het een leuk brocant hoekje van de kamer geworden.



Genieten jullie ook zo van het zomerweer met heerlijke warme avonden? Nog twee dagen en dan kunnen we van een weekend genieten met hopelijk ook mooi weer.


Fijne avond!


Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen