Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Lavendelhartje: leuk als cadeautje!

Hoi!


Afgelopen weekend heb ik een lavendelhartje gemaakt voor een collega. Zij krijgt binnenkort een kleintje en een lavendelhartje vind ik dan altijd leuk om te geven. Lavendel ruikt niet alleen lekker maar heeft ook een ontspannende werking. 


Lavendelhartjes staan super leuk aan een deurklink of aan het handvat van een kast. En wat dacht je van een lavendelhartje aan de wieg? Lief toch? Een lavenhartje kun je natuurlijk ook in de kledingkast of linnenkast leggen.


Dit exemplaar heb ik van linnen gemaakt en het randje is gemaakt van elastisch band. Je koopt deze rucherandjes bij de lapjesmarkt en ze zijn verkrijgbaar in allerlei kleuren. Omdat mijn collega vooral neutrale kleuren in de babykamer heeft denk ik dat donkerblauw met wit hier wel mooi zal staan.


Uiteraard geef je een lavendelhartje leuk verpakt cadeau:) Met wat satijnlint en een klei tag in de vorm van een hartje kom je een heel eind!



Fijne avond!



Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen