Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Rode rozen!

Hoi!


Denken jullie ook niet dat het heel belangrijk is om van iets kleins te kunnen genieten?


Zelf geniet ik van wandelen in het bos of op het strand, van het verzorgen van mijn huisdieren, van de omgang met mijn familie en vrienden, van tuinieren, schelpen rapen, kussens maken en heerlijk tutten in huis! En bloemen….daar kan ik ook echt van genieten….mijn orchidee├źn bijvoorbeeld zijn iedere dag weer een feestje om naar te kijken. Een bos snijbloemen van de supermarkt vind ik echter ook super leuk om te krijgen of zelf te kopen….voor een paar euro haal je een beetje natuur, vrolijkheid, kleur en gezelligheid in huis. Wat een paar bloemen al niet teweeg kunnen brengen nietwaar? Als je er maar oog voor hebt zie je zoveel moois om je heen!


….zoals deze rozen bijvoorbeeld. Gewoon van de Albert Heijn! De dieprode kleur geeft de rozen een haast fluwelen uiterlijk. Ze zouden in een scene van een romantische film zeker niet misstaan. Zelf zie ik ze echter graag in een licht en beachy interieur…in een leuke vaas….op een brocant stoeltje……….:)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen