Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Voorraadpot als bloemenvaas

Hoi!


Ik hoop dat het mooi weer is bij jullie.....hier lijkt het wel herfst! Het is fris, nat en winderig. Wij zijn afgelopen donderdag in Zeeland op het strand geweest en daar was het toen prachtig weer. Ik hoop echt dat de zon hier ook snel gaat schijnen! In de tussentijd heb ik de zomer maar in huis gehaald....met bloemen!


Afgelopen week heb ik nieuwe voorraadpotten gekocht voor op ons aanrecht omdat de deksels van de oude exemplaren stuk waren gegaan. En een voorraadpot zonder deksel is natuurlijk niet zo handig want je houdt hiermee niet de inhoud vers. Deze potten heb ik nu dan ook in gebruik als bloemenvaas....leuk toch?


Op deze potten staat wel koffie en suiker, maar eigenlijk vind ik dat wel grappig. Omgedraaid zijn de potten zonder tekst, en dat vind ik ook mooi staan.


Nu het buiten zo grauw is merk ik dat de lichtinval in huis een stuk minder helder is. Twee potten met felgekleurde bloemen maakt echter al een hoop verschil. De woonkamer wordt gelijk helemaal opgefleurd....en dat ze niet in een chique vaas staan, maar in voorraadpotten voor koffie en thee maakt het helemaal gezellig nietwaar?


Geniet van je weekend!


Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen