Pagina's

woensdag 11 juli 2012

Voorraadpotten: Koffie, thee en suiker

Hoi!


Het is jullie vast wel opgevallen dat ik gek ben op dieren! Van kleins af aan heb ik altijd huisdieren gehad en ik kan me een leven zonder dieren echt niet voorstellen. Onze konijnen huppelen inmiddels ruim een maand in onze tuin en sinds enkele jaren hebben wij ook twee katten: Boeddha en Jamie. Onze katten zijn heel sociaal. Als wij uit ons werk komen worden we vrolijk begroet door deze twee wildebrassen en ook visite krijgt altijd een vrolijk onthaal.




Een leven met huisdieren is heel gezellig, nooit saai maar soms kan je ze wel achter het behang plakken haha! Zo ook vorige week. Wij zaten rustig op de bank en Boeddha en Jamie zaten op het aanrecht uit het raam te kijken. Kennelijk schrokken ze ergens van want ze sprongen van het aanrecht af en renden de woonkamer in. Helaas heeft één van de twee toen een voorraadpot van het aanrecht gegooid. De deksel van deze porseleinen pot spatte in tientallen stukjes op de grond en kan echt niet meer gerepareerd worden. In deze pot bewaren wij onze koffie dus zonder deksel is niet handig.


Ik ga deze pot nog wel gebruiken om bloemen in te zetten, maar voor onze koffie moest wel een nieuwe voorraadpot komen. Je kunt je voorstellen dat ik het heel vervelend vond om hiervoor te gaan shoppen;)


Bij het tuincentrum bij ons in de buurt hebben ze een uitgebreide afdeling met woonaccessoires en cadeau artikelen. Hier zag ik deze voorraadpotten voor slechts 5 euro per stuk! Super leuk! Deze potten zijn van porselein en hebben een mooie grijs/beige kleur. Ik ben er heel blij mee....en nu maar hopen dat de katten ze niet van het aanrecht gooien haha!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking: