Pagina's

maandag 23 juli 2012

Vrolijk blauw!

Hoi!


In de zomer (en zeker als de zon schijnt) merk ik dat ik in huis wat meer opvallende kleuren doorvoer in accessoires en decoraties. Uiteraard blijft het wel bij hier en daar een detail want de meubels en muren blijven bij mij altijd in neutrale houtkleurige en witte tinten.


Zo zag ik laatst dit blauwe dienblad bij de Xenos. Wat een super leuke winkel is dat toch! Voor slechts een paar euro heb je een vrolijk houten dienblad in huis:) Deze kleur blauw valt echt op bij ons in de woonkamer en staat in de zomer helemaal beachy. Er hangt immers zelfs een houten visje aan!

In het dienblad heb ik onder andere een schelp, twee stenen kandelaars en een kaars in de vorm van een klos touw neergelegd. Ook ligt er een grote witte steen, een Apofyliet. Deze Apofyliet is mij erg dierbaar en heeft dan ook altijd een prominente plaats in huis.


De kleur blauw van het dienblad is bijna hetzelfde als het emaille van de brocante blaker die momenteel op ons tv meubel staat.



In onze open keuken komt deze kleur ook weer terug in dit brocante emaille melkbusje dat op het aanrecht staat.


Hier en daar wat blauw en het is gelijk zomer in huis! Ok ik geef toe....de zon die buiten schijnt helpt natuurlijk ook wel mee;)


Geniet van je avond.

Groetjes,
Lindia

1 opmerking:

  1. Hi! grappig dit dienblad heb ik laatst ook voor mijn zus gekocht! Had er nog losse schelpen opgelegd en 2 kleine kandelaartjes opgezet :-)

    Foto's secretaire maak ik morgen! Gister beetje hectische dag...mijn broertje is vader geworden! Dus berg je maar met een Walinga in jullie straat :)

    BeantwoordenVerwijderen