Pagina's

zondag 15 juli 2012

Zon, Zee en Strand

Hoi!


Afgelopen week waren wij een paar dagen vrij en hoewel het weerbericht niet echt positief was hebben wij toch geboft met mooi weer op het strand. Wij zijn namelijk drie keer naar de kust gegaan om te genieten van de zeewind en de zonneschijn.


Ik ben niet iemand die graag de hele dag op een overvol strand ligt te bakken in de zon. Als het heel warm weer is zal ik dan ook niet snel naar de zee gaan. Als het zoals nu echter zo'n achttien graden is met wat zon dan ben ik er graag om een lange strandwandeling te maken en schelpen te zoeken. Heerlijk om lekker uit te waaien en je hoofd leeg te maken! Uiteraard is het erg fijn om dan bij een strandpaviljoen uit de wind te gaan zitten om wat te drinken....dat zijn echt de mooie dagen!

Als de zon op het wateroppervlak schijnt krijg je een prachtige zilveren gloed op het water....


De zee blijf ik altijd prachtig vinden...of dat nou is met een blauwe lucht en de zon die schijnt, of bij een stormachtige grijze lucht met woeste golven. Het geluid van de golven die op het strand spoelen en de zilvermeeuwen die vrolijk aan het kwetteren zijn verveeld me nooit!


Het strand is overigens een super leuke plek om nieuwe decoraties te zoeken voor in huis. Schelpen, stenen en drijfhout neem ik dan ook graag mee naar huis. In ieder interieur komen deze natuurlijke objecten prachtig tot hun recht.


Gaan jullie ook graag naar het strand?


Laten we hopen op veel zonnige dagen zodat we allemaal buiten kunnen genieten van de natuur.....


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking: